کد خبر: 37318
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
طرح هادی روستایی

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد از بازنگری و تصویب طرح هادی بیش از ۵۰ درصد روستای سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مجید منعمی اظهار کرد: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی خدمات عظیمی به روستاها ارائه شده و اقدامات انجام شده در بیش از ۴۰ سال گذشته برای توسعه روستاها جزو افتخارات درخشان نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی به روستاهای بروجرد اقدامات مطلوبی صورت گرفته که هدف از ارتقای خدمات در روستاها، حفظ بافت روستایی، عمل به رسالت تولید و تثبیت جمعیت روستایی است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: اجرای آسفالت معابر و راه روستایی بیش از ۵۰ روستا با مشارکت بنیاد مسکن و اداره راهداری سطح شهرستان و اجرای بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع زیرسازی و جدول‌کشی در روستای بروجرد از جمله این اقدامات است.

منعمی اصلاح و اجرای بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی، لایروبی قنات روستای با مشارکت سپاه ناحیه بروجرد، جهاد کشاورزی و دهیاری‌ها بعد از چندین سال و بازنگری و تصویب طرح هادی بیش از ۵۰ درصد روستای سطح شهرستان را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی با بیان اینکه اجرای صحیح طرح‌های عمرانی می‌تواند در رضایتمندی مردم مناطق روستایی مؤثر باشد، افزود: بایستی از تمام ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی جهت ارائه خدمت به مردم استفاده شود.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: تعامل دهیاران و شوراهای اسلامی با دیگر ادارات و نهادها در توسعه مناطق روستایی ضروری است.

منعمی بیان کرد: ارائه خدمات ارتقاء یافته به‌ویژه در روستاها از افتخارات بزرگ نظام و دولت و در راستای خدمتگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =