کد خبر: 37301
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
آبرسانی

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: در حال حاضر آبرسانی به ۷۸۰ روستا در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی ابلاغ شده و عملیات اجرایی آبرسانی در ۶۰۹ روستای خوزستان در حال اجرا است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های محرومیت‌زدایی در بخش آبرسانی اظهار کرد: پروژه‌های آبرسانی به روستاهای خوزستان با سرعت در حال اجرا است و خوزستان پیشتاز اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کشور است.

وی افزود: در خوزستان پروژه‌های محرومیت‌زدایی با همکاری سپاه پاسداران و قرارگاه کربلا در حال اجرا است و پیمانکاران زیادی در شهرهای هدف با نظارت سپاه و مجموعه آب و فاضلاب خوزستان در حال کار هستند.این مساله نوید خوبی به مردم خوزستان در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی است.

کرمی نژاد به حل مشکلات آب روستاهای شرق استان اشاره کرد و گفت: آبرسانی به روستاهای ایذه و اندیکا باید با سرعت اجرایی شود و در حال برنامه‌ریزی برای آبرسانی به ۲۳ روستای ایذه در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی هستیم و برنامه داریم هفته آینده این پروژه را کلنگ‌زنی کنیم. همچنین آبرسانی به روستاهای اندیکا خواسته به حق مردم است و باید اجرای پروژه‌های آبرسانی به این روستاها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به آبدار کردن یک هزار و ۷۰۰ روستا از ابتدای دولت سیزدهم و وضعیت فعلی آبرسانی به روستاهای خوزستان گفت: در حال حاضر آبرسانی به ۷۸۰ روستا در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی ابلاغ شده است و عملیات اجرایی آبرسانی در ۶۰۹ روستای خوزستان در حال اجرا است و با سرعت در حال کار هستیم تا آبرسانی به روستاهای هدف انجام شود.

کرمی نژاد افزود: تاکنون ۵۳۵ کیلومتر خط انتقال آب در روستاهای خوزستان اجرا شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =