کد خبر: 37190
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
گازرسانی

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اعلام کرد: ۱۷۰ روستا از حدود ۳۰۰ روستای استان البرز از نعمت گاز برخوردار شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سید رضا غفاریان گفت: ۱۳۰ روستای دیگر استان در برنامه گازرسانی قرار دارد که اولویت با مناطق کوهستانی و صعب العبور است.

وی ادامه داد: شهرستان کوهستانی طالقان دارای ۸۰ روستا است که ۲۵ روستای آنها تا شهریورماه ۱۴۰۰ تحت پوشش شبکه گاز قرار گرفت و شهریورماه سال گذشته تا شهریورماه امسال نیز ۳۵ روستای دیگر این شهرستان به شبکه گاز سراسری پیوست.

غفاریان گفت : در زمان حاضر پیمانکار برای گازرسانی به ۲۰ روستای باقی مانده مشخص شده است و این روستاها هم حداکثر تا تابستان سال آینده گازدار خواهد شد که طالقان نیز جزو شهرهای سبز استان البرز می شود.

وی با بیان اینکه بیشتر شبکه های گازرسانی به سبب گستردگی کار زمانبر است ، بیان داشت: اکنون ۹۹.۹ درصد شهرنشینان البرز از خدمات گاز استفاده می کنند و تا سال ۱۴۰۲ با گازرسانی به شهر آسارا، استان البرز جزو معدود استان های سبز کشور می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اظهار داشت: برای تحقق طرح های گازرسانی استان البرز ۱۶ پیمانکار را به کار گرفته ایم تا بتوانیم کارها را به صورت جهادی پیش ببریم.

وی در مورد خدمات رایگان شرکت گاز استان البرز گفت: این شرکت سه خدمت، شامل حق اشتراک برای خانواده های زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد، حق اشتراک برای رزمندگان و ایثارگران، گاز بها تا سقف پیش بینی شده و لوله کشی داخل ساختمان برای خانواده های زیر نظر کمیته امداد و بهزیستی را به صورت رایگان در نظر گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز ادامه داد: هدف دشمن سیاه نمایی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران است در حالیکه با توجه سال هایی که از شکل گیری انقلاب می گذرد به بیشتر روستاها در اقصی نقاط کشور خدمات ارائه شده است که این اقدامات و خدمات را باید با قبل از انقلاب مقایسه کرد.

شرکت گاز استان البرز ببیش از ۹۰۰ هزار مشترک خانگی ،‌صنعتی تجازی و امثال آن دارد.

اکنون نیز بیش از ۹۵ درصد جمعیت روستایی استان البرز تحت پوشش خدمات شرکت گاز قرار دارند.(جمعیت روستایی البرز حدود ۲۰۰ هزار نفر است.)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =