ورزش روستایی

رویای ۲ روستای پرجمعیت استان همدان در برخورداری از زمین چمن فوتبال به دنبال سفر پرخیر و برکت رییس جمهور به این استان در مرداد ماه امسال و اختصاص بودجه مورد نیاز تحقق یافت.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، روستاهای پرجمعیت لتگاه در شهرستان بهار و آبشینه در همدان با انبوهی از فوتبالدوست؛ سالها از داشتن زمین چمن مصنوعی محروم بودند و امروز یکشنبه این آرزو آن‌ها با حمایت رییس جمهور و راه اندازی چمن مصنوعی تحقق یافته است.

روستاهایی که جزو موفق‌ترین‌ها در عرصه ورزش به شمار می‌روند و برخورداری از زیرساخت‌های مناسب حداقل حق آن‌ها است.

هر ۲ روستای لتگا و آبشینه همواره پای ثابت مسابقات جام روستایی و فوتسال منطقه‌ای در همدان بوده‌اند و هستند بازیکنانی که از این روستا در عرصه باشگاهی معرفی و فعالیت دارند.

راه‌اندازی ۲ زمین چمن مصنوعی

بهره برداری از ۲ زمین چمن مصنوعی در روستاهای لتگاه بهار و آبشینه همدان رهاورد سفر پرخیر و برکت رییس جمهور به استان همدان بود.

زمین چمن مصنوعی روستای آبشینه که سال ۹۷ کلنگ زنی شده بود، با اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان در زمینی به وسعت یک هزار و ۱۵۲ متر مربع احداث شد.

حالا با بهره برداری از این زمین چمن، شرایط برگزاری دوره‌های آموزشی، تمرینی و مسابقه‌ای برای جوانان و نوجوانان فوتبالدوست این روستا فراهم شده است.

همچنین زمین چمن روستای لتگاه نیز مشابه روستای آبشینه در سال ۹۷ در زمینی به وسعت یک هزار و ۱۵۲ متر مربع کلنگ زنی شد.

حالا با اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان به برکت سفر رییس جمهور به استان همدان، این زمین چمن نیز تکمیل و به بهره برداری رسید تا انبوه جوان و نوجوان لتگاهی بتوانند به ورزش فوتبال بپردازند.

زمین‌های با کیفیت و استاندارد که می‌تواند میزبان دوره‌های آموزشی، مدرسه فوتبال، تمرین و مسابقات رده‌های سنی مختلف باشد.

هم اکنون استان همدان دارای ۲۰ زمین چمن فوتبال در روستاها است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =