علی حدادی

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز گفت: هدف ازآشوب های اخیر ممانعت از پیشرفت ایران و تداوم باجگیری هاست.

به گزارش روستانیوز، علی حدادی با اشاره به موفقیت های کشور در عرصه های مختلف علمی از جمله تولید واکسن کرونا و پیشرفت در دانش بنیان ها افزود:در اوج کرونا روزانه ۷۰۰ نفر در کشور فوت کردند اما با واردات واکسن و انجام واکسیناسیون، شاهدیم این عدد تک رقمی شده است .
وی با بیان اینکه مجلس یازدهم اصلاح ساختار اقتصادی و تحول در قوانین را در دستور کار قرار داده است،ادامه داد:قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برای جلوگیری از رانت و امضاهای طلایی در دهه های طولانی، در مجلس تصویب شد تا دولت آن را اجرایی کند.
این نماینده مجلس به ایجاد اشتغال با تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان اشاره کرد و گفت: این مهم زمینه کسب درآمد برای جوانان و پیشرفت کشور را فراهم می کند .ضمن اینکه باید زیرساخت های لازم برای ساخت مسکن توسط دولت ایجاد شود.به اعتقاد من ایجاد شهرهای جدید اشتباه است و باید به بخش بافت های فرسوده تسهیلات و امتیاز داد.
حدادی با اشاره به طرح سوال از وزیر بهداشت و درمان درباره بهداشت و درمان البرز، گفت: اعتبار سفر رییس جمهور برای افتتاح بیمارستان ها باید محقق شود.البته وزارت بهداشت در زمینه تامین داروهای مورد نیاز مردم، وظیفه سنگینی بر عهده دارد و مجلس درباره نواقص تامین دارو قانع نشده است.
وی با اشاره به تخصیص ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت تنها بیمارستان ۳۲ تختخوابی طالقان، گفت: متاسفانه البرز در زمینه تبصره ۱۸ برای اشتغال عقب ماندگی دارد و ۱۰ درصد محقق شده است.البته با تلاش های صورت گرفته ، بودجه و اعتبار البرز از ۲۱ درصد در زمان کنونی به ۵۷ درصد در سال ۱۴۰۲ خواهد رسید .
نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی در خصوص بلاتکلیفی ۲۱ ساله جاده هشتگرد – طالقان نیز اظهار کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان برای ایمنی جاده و تونل طالقان مصوب شد .ضمن اینکه گازرسانی طالقان بالا و پایین طالقان در حال انجام است و در ساوجبلاغ تنها روستای ولیان چال گاز ندارد و روستاهای چهارباغ و نظرآباد هم از نعمت گاز برخوردار شده اند.
حدادی با اشاره به برخی شایعات در خصوص عملکرد مجلس در قبال مهسا امینی اظهار داشت : در این ماجرا ملاحظه کاری نکرده ایم چرا که امانت دار ملت ایران هستیم، گزارش پزشک قانونی، بیمارستان، تحقیقات محلی از تاکسیران ها جمع بندی شد تا سند محکمی در مجلس قرائت شود.موضوع حجاب و مهسا امینی نبود، ما شنونده اعتراض مردم هستیم .
وی به طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی با مضمون تحقیق و تفحص از شهرهای جدید کشور اشاره کرد و گفت: شهر مهستان استان البرزاز سال ۷۲ ساخته شده اما مسکن ملی آن هنوز تحویل نشده است. ما ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار خانه خالی در کشور داریم و برای تعادل در بازار مسکن با قانون مالیات بر خانه های مالکان را وادار به عرضه کردیم .
حدادی با اشاره به اینکه به دلیل تاخیر در تدوین آیین رتبه بندی معلمان درخواست استیضاح وزیر آموزش و پرورش شده است ،خاطرنشان کرد: چاه های کشاورزی باید شناسنامه دار شوند و طرح تغذیه مصنوعی کردان برای مدیریت آب کشاورزی ار محل رودخانه کردان در حال انجام است.

البرز در زمینه تبصره ۱۸ برای اشتغال عقب ماندگی دارد

البرز در زمینه تبصره ۱۸ برای اشتغال عقب ماندگی دارد

البرز در زمینه تبصره ۱۸ برای اشتغال عقب ماندگی دارد

البرز در زمینه تبصره ۱۸ برای اشتغال عقب ماندگی دارد

البرز در زمینه تبصره ۱۸ برای اشتغال عقب ماندگی دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =