آبرسانی

فرماندار شادگان با بیان اینکه طرح آبرسانی به دهستان جفال این شهرستان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است گفت: با بهره برداری از این طرح اهالی ۳۴ روستا از آب سالم بهداشتی بهره‌مند می شوند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، جمال صالح‌زاده اظهار داشت: این پروژه شامل احداث ۲۳ کیلومتر خط انتقال با استفاده از لوله پلی اتیلن ۵۰۰ میلیمتری آب آشامیدنی است.

وی ضمن تاکید بر رفع مشکل کم‌آبی و افت فشار آب در برخی مناطق روستایی شهرستان شادگان خواستار تسریع در اجرای پروژه خط انتقال آب شرب به دهستان جفال شد و افزود:روند عملیات اجرای این پروژه تا روستاهای انتهای مسیر ابوعرابید، ام‌الصخر و ذیل از توابع دهستان جفال ادامه خواهد داشت.

صالح‌زاده گفت:با نگاه ویژه دولت و وزارت نیرو به مناطق محروم تا پایان سال جاری مشکل آب آشامیدنی ۳۴ روستای شادگان برطرف و اهالی این روستاها از آب با کیفیت و پایدار بهره مند می شوند.

فرماندار شادگان با اشاره به اجرای پروژه تعویض خط لوله ایستگاه شماره هفت تصفیه خانه فاضلاب شادگان بیان کرد: این پروژه با اعتبار یکهزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گفته وی تعویض خط لوله فاضلاب شادگان با استفاده از لوله پلی اتیلن ۸۰۰ میلیمتری به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر اجرا می‌شود.

به همت دولت سیزدهم مشکل تامین آب ۱۸۳ روستای شهرستان شادگان برطرف شد.

شهرستان شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =