اشتغال زنان روستایی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بر لزوم اشتغالزایی در روستاها و شهرک‌های کوچک به عنوان یک ضرورت تاکید کرد و گفت: یک طرح پژوهشی در همین راستا در استان اجرایی می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل ز ایسنا، محمد حمیدی اظهار کرد: به منظور ایجاد درآمدزایی در روستاهای بالای ١٥٠٠نفر و شهرهای زیر ٢٥هزار نفر یک طرح پژوهشی با کمک دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تهیه می‌شود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بااشاره به برنامه‌های هماهنگی هفته پژوهش در این استان گفت: در این جلسه در خصوص اهمیت برنامه های ٢٥آذر " روز و هفته پژوهش" با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاران در امر پژوهش و اعتبارات پژوهشی مناسب شهر و روستا تاکید و مقرر شد از دست اندرکاران این امر تجلیل شود.

وی خاطرنشان کرد: تنظیم شیوه‌نامه پژوهش استان و برگزاری جلسات شورای پژوهش با حضور اعضا به صورت مستمر با رویکرد عملیاتی و اجرایی و اثربخشی مدنظر قرارگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های استانداری برای ارتقا سطحی کیفی دهیاری‌ها افزود: در همین راستا آزمون مکاتبه دهیاران در دی ماه برحسب دستورالعمل برگزار می‌شود.

حمیدی ادامه داد: همچنین آموزش شهرداران و دهیاران جهت تبادل افکار و معلومات در نیمه دوم سالجاری انجام خواهد شد.‌

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی سفرهای آموزشی شهرداران ، مدیران شهرداری‌ها و دهیاران به استان‌های کشور براساس مکاتبه رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صورت خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: عدم حضور و استقبال از دوره های آموزشی برای کارکنان شهرداری‌ها منجر به تشکیل پرونده تخلفات اداری و برای دهیاران منجر به طرح تخلف در کمیته انظباطی می گردد که در این صورت محرومیت و سلب امتیاز در انتظار متخلفین خواهد بود.‌

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =