کد خبر: 36719
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
آسفالت

جاده ۶۸ کیلو متری روستای شهرک رهبری لبد کوهرنگ ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما؛ رئیس اداره راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: احداث جاده محور روستایی شهرک رهبری لبد شهرستان کوهرنگ پس از سفر رئیس‌جمهور به این منطقه سرعت گرفت و اکنون از پیشرفت ۷۰ درصد برخوردار شده است.

علیرضا مالکی افزود: این محور ارتباطی به طول چهار کیلومتر به صورت امانی - پیمانی در حال احداث است و زیرسازی محور به طور کامل انجام شده و چنانچه شرایط جوی مساعد باشد روکش آسفالت این محور نیز در سالجاری انجام می‌گیرد.

وی در ادامه از احداث ۶۸.۵ کیلومتر جاده روستایی در شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: علاوه‌بر آن عملیات تکمیل ابنیه فنی ۵۴ کیلومتر مسیر روستایی نیز در این شهرستان در حال اجراست.

رییس اداره راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از مجموع راه‌های روستایی در حال احداث در شهرستان کوهرنگ ۵۴ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در بخش بازفت و ۱۰.۵ کیلومتر روکش اسفالت در دهستان موگویی حد فاصل شیخ علیخان تا غار یخی در حال انجام است.

مالکی ادامه داد: تکمیل ابنیه فنی روستاهای حسین‌آباد، نازی، تبرک به تلخدان، دوره مولا، مازه سوخته، مازه رشته و تعدادی روستای دیگر در این منطقه انعقاد قرارداد است و بخشی از عملیات به میزان ۷۰ درصد اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: بهسازی روکش روستاهای بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ شامل غریب‌آباد، بختیارآباد و بنواستکی، بهسازی و روکش آسفالت محورهای آنتی بخش صمصامی به طول ۷.۵ کیلومتر شامل روستاهای گل سرخ، تیرک احمدآباد، سیف‌آباد و الله یاری در حال انجام است.

رئیس اداره راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، تکمیل ابنیه فنی روستای دره رزگه در موگویی، تکمیل ابنیه فنی و روکش آسفالت باباحیدر به چهارموران به طول یک کیلومتر را از دیگر طرح‌های راهسازی روستایی در شهرستان کوهرنگ عنوان کرد و گفت: امید است طرح‌های راهسازی شهرستان با توجه به سخت‌گذر بودن و شرایط آب و هوایی هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =