اینترنت

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به نیاز روزافزون مردم به دیتا و ظرفیت های دیتایی در استان گفت: افزایش پهنای باند اینترنت در روستاها از جمله برنامه ها و اولویت های مخابرات کردستان است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، آزاد حکمت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در همین راستا ظرفیت پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات در ۱۱ روستای شهرستان بیجار افزایش یافت.

وی با اشاره به انجام عملیاتِ تغییر مسیر انتقال، نصب تجهیزات CWDM، مترو SDH و برگردان لاین های PDH اظهار داشت: با اجرای این پروژه، پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات در۱۱ نقطه روستایی شهرستان بیجار به میزان سه برابر افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، افزود: با تلاش و همراهی کارکنان منطقه، در حال حاضر امکان ارسال همزمان پیام از طریق صوت و دیتا برای مشتریان این روستاها با کیفیت بالاتر فراهم شده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشتریان در این نقاط یادآورشد: پهنای باند اینترنت در روستاهای خاندانقلی و قشلاق نوروز از۶ به ۱۴ مگ، در روستاهای خودلان، چشمه روباه، پیرتاج و شیرکش علیا از۴ به ۱۶ مگ و در روستاهای گرگین از چهار به ۳۰ مگ،خوش مقام از چهار به ۱۴ مگ،خسروآباد از هشت به ۱۶ مگ، نجف آباد از ۶ به ۲۰ مگ و رقه از ۶ به ۱۲ مگ ارتقا یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، اضافه کرد: از آنجایی که ایجاد عدالت اجتماعی در ارائه خدمات مخابراتی به مشتریان ساکن در شهرها و روستاهای استان از استراتژی‌های دارای اولویت در مخابرات منطقه است؛ مشتریان ساکن در نقاط روستایی فوق نیز از سرعت و پهنای باند مناسب و مطلوب برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات و پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های تلفن ثابت، شبکه ارتباطات سیار و دیتا جهت اجرا در روستاهای استان بر اساس برنامه‌های ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران تدوین شده است که به ترتیب اولویت نیز محقق خواهند شد.

حکمت، به همراهی و تعامل مردم استان در راستای اجرای پروژه‌های مخابراتی اشاره کرد و یادآور شد: تداوم این امر زمینه ارائه خدمات با کیفیت تر و به موقع به مشتریان را به دنبال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =