کد خبر: 36534
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
مسابقات قوی تنان

دومین دوره مسابقات قوی تنان روستایی و عشایر کشور جام روستاورز با معرفی تیم‌های برتر در استان البرز به کار خود پایان داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، دومین دوره مسابقات قوی تنان روستایی و عشایر کشور جام روستا ورز با حضور ۱۰ استان از سراسر کشور در مجتمع فرهنگی-ورزشی دشت بهشت فردیس به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات استان های خراسان رضوی، بوشهر، سمنان، خوزستان، تهران، البرز، یزد، فارس و همدان متشکل از سه بازیکن و یک مربی حضور داشتند.

حمل بارعلوفه با گاری، پرکردن کیسه های جو، حمل و انتقال به گاری،کشیدن آب از دریاچه و حمل وانتقال به بشکه، حمل تنه درخت و حمل بار روی تراکتور، پنج آیتم در نظر گرفته شده در این دوره از مسابقات بود.

در پایان این مسابقات تیم استان همدان با ۴۸ امتیاز اول شد، تیم استان البرز با ۴۲ امتیاز دوم شد و تیم استان یزد با کسب ۳۹ امتیاز به مقام سومی رضایت داد. تیم های خراسان رضوی، فارس، خوزستان و تهران نیز مقام های چهارم تا هفتم را به دست آوردند.

دومین دوره مسابقات قوی تنان روستایی و عشایر کشور جام روستا ورز از ۲۴ تا ۲۶ آبان در مجتمع فرهنگی دشت بهشت فردیس برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =