ورزش

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی‌محلی خراسان رضوی از برگزاری ۱۰۰۰ رویداد ورزشی عمومی و همگانی در استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا خوش‌باطن با بیان اینکه این برنامه‌ها در سطح ۳۳ شهرستان استان بوده است، اظهار کرد: همچنین تعداد شرکت‌کنندگان در این برنامه‌ها به ۲۰ هزار نفر می‌رسد.

وی ادامه داد: در زمینه برگزاری برنامه‌های ورزشی با موضوع قهرمانی نیز تیم‌های هفت‌سنگ بانوان و آقایان خراسان رضوی در مسابقات منطقه شرق کشور به قهرمانی رسیدند. آذر امسال هم قرار است این تیم‌ها برای مسابقات لیگ ایران اعزام شوند.

خوش‌باطن تصریح کرد: تیم قوی‌ترین مردان روستایی نیز به مسابقات کشوری و تیم‌های چوب‌کشی بانوان و آقایان استان هم به مسابقات قهرمانی کشور در تهران اعزام شده‌اند. در این دوره از رقابت‌ها آقایان به جایگاه دوم و بانوان به مقام سوم رسیدند.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی‌محلی خراسان رضوی همچنین از برگزاری مسابقات استعدادیابی هفت‌سنگ نوجوانان و همچنین چوب‌کشی نوجوانان استان در ایام پیش رو خبر داد و گفت: در برگزاری رویدادهای ورزشی به مناسبت دهه فجر امسال نیز پیش‌بینی شده ۵۰۰۰ ورزشکار در رشته‌های مختلف از شهرها و روستاهای استان شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =