مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از افزایش سطح دسترسی اهالی روستاهای استان بوشهر به خدمات بنیاد مسکن با راه‌اندازی میز خدمت خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، علیرضا مقدم بیان کرد: میز خدمت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در سطح روستاهای استان بوشهر راه‌اندازی شده و برنامه‌های مهمی برای آینده داریم.

وی افزود: این اقدام در راستای تکریم ارباب رجوع و تحقق منشور حقوق شهروندی از طریق اصلاح فرآیندها، حذف فرآیندهای غیرضروری و زائد، افزایش سرعت ارائه خدمات، افزایش سطح دسترسی به خدمات مرتبط با ارباب‌رجوع و نیز دسترسی آسان و همچنین ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: سعی شده در میز خدمت به‌تمامی درخواست‌ها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان پاسخ داده شود.

وی بیان کرد: با برپایی میز خدمت موارد متعددی از جمله مشکلات روستاها و توسعه روستایی، تشکیل پرونده جهت صدور اسناد مالکیت، ترویج استفاده از تسهیلات بازسازی، بهسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی، درخواست واگذاری زمین، تغییر کاربری زمین، تسهیلات مسکن محرومان و کمک بلاعوض در مسکن محرومان پیگیری می‌شود.

مقدم تأکید کرد: میز خدمت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر که هر هفته با حضور مدیران و کارشناسان این نهاد در روستاهای استان برگزار می‌شود، قطعاً اثرگذار است و موجب ارتباط مستقیم مردم و مسئولین می‌شود و مسائل و مشکلات مردم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی بر لزوم تداوم طرح‌های توسعه‌ای در مناطق کم‌برخوردار در استان بوشهر تأکید کرد و به عمران و آبادی روستاها که از مهمترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها به شمار می‌رود، اشاره نمود و گفت: تلاش می‌کنیم از طریق برپایی میز خدمت در روستاها ضمن ارتباط بدون واسطه با مردم، جهت حل مشکلات آنها چاره اندیشی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =