کد خبر: 36013
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
واکسن پرندگان

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ۹ هزار دز واکسن علیه بیماری دام و طیور از هفته گذشته توسط بسیج سازندگی در استان اردبیل تزریق شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، عباس نوظهور بعدازظهر چهارشنبه در آئین آغاز رزمایش جهادی دامپزشکی استان اردبیل با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل در هر جا و هر نقطه کشور که مشکلی ایجاد شده بود حضور فعال داشته است، اظهار کرد: ۹ هزار دز واکسن علیه بیماری دام و طیور از هفته گذشته در استان اردبیل توسط بسیج سازندگی تزریق شده است.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های مختلف واکسیناسیون دام و طیور، سمپاشی دام و اماکن دامی به منظور مبارزه با بیماریهای انگلی دام و ضد عفونی جایگاههای نگهداری دام با دامپزشکی همکاری دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: در قالب گروه‌های جهادی استان اردبیل ۳۵ هزار نفر ساماندهی شده‌اند که فعالیت این گروه‌ها از امروز در پنج شهرستان و ۳۶ روستا به مدت ۲ روز در کنار گروه‌های دامپزشکی برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم آغاز شده است.

نوظهور خاطر نشان کرد: مجموعه بسیج سازندگی به عنوان سربازان ولایت در راستای تعامل و هم افزایی به منظور دستیابی به سلامت و امنیت غذایی جامعه آمادگی کامل دارند و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد.

وی به آبرسانی ۴۵۳ روستا توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اشاره کرد و گفت: درصدد هستیم با همکاری اداره آب و فاضلاب تا هفته بسیج آب ۷۸ روستا را به بهره‌برداری برسانیم تا بتوانیم مناطق محروم را از نعمت آب پایدار برخوردار کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به احداث ۹۰۰ هزار واحد مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم مشکلات مسکن مددجویان در اسرع وقت برطرف شود و بتوانیم با احداث مسکن برای افراد واجد شرایط شرایط مطلوبی را از لحاظ سرپناهی خانواده‌ها فراهم کنیم.

نوظهور در پایان اثرات مثبت همکاری دو نهاد بسیج سازندگی و دامپزشکی با هم در اجرای طرح‌های مختلف دامپزشکی را یادآور شد و افزود: خوشبختانه در بسیج نیروهای انقلابی، متعهد و مومن فعالیت دارند و باید این مهم را قدر بدانیم و سطح تعاملات و همکاری‌ها را گسترش دهیم چرا که این همکاری‌ها تاکنون ثمرات و برکات بسیاری داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =