کد خبر: 35996
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
روستا

استاندار اصفهان گفت: زندگی در روستاها به اندازه کافی جاذبه دارد که روستاییان را در محل زندگی خود حفظ کند، اما وظیفه ما این است که زیرساخت‌های اولیه زندگی، معیشت و اقتصاد مناسب را برای روستاییان فراهم کنیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، سیدرضا مرتضوی، امروز(چهارشنبه، ۱۱ آبان) در نخستین روز از سفر به کاشان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همه مردم ما به دنبال زندگی آرام و با آسایش بیشتر هستند از این‌رو وظیفه همه مسئولان است که زیرساخت‌ها را در بخش روستایی فراهم کنیم تا روستاییان مجبور نباشند برای معیشت بهتر به شهرها مهاجرت کنند.

وی افزود: در بازدیدهای استانی درصدد آن هستیم که با شناخت مزیت‌های هر منطقه برای توسعه کشور برنامه‌ریزی کنیم و در کنار آن با شناسایی کاستی‌ها، بتوانیم زیرساخت‌های لازم را تقویت کنیم.

به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان در مورد هدف از سفر به شهرستان کاشان، تصریح کرد: بررسی مشکلات و چالش‌های این شهرستان، پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور و رفع کاستی‌هایی که در مناطق مختلف استان وجود دارد از جمله اهداف سفر به شهرستان‌های استان اصفهان است.

وی تاکید کرد: در سفرهای شهرستانی سعی می‌شود با بازدیدهایی که به‌صورت پراکنده از مناطق مختلف شهرستان انجام می‌شود، با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مشکلات شناسایی و جهت رفع آن‌ها راهکارهای اساسی اندیشیده شود.

مرتضوی گفت: زیرساخت‌ها و استعدادهای متنوع و متعددی در شهرستان کاشان است که با توجه به صنایع متعددی که در این شهرستان وجود دارد ضمن بازدیدهای مختلف درصدد هستیم با برگزاری ستاد تسهیل، مشکلات شهرستان در حوزه اقتصادی را شناسایی و برای آن راهکار ارائه کنیم.

همچنین فرماندار کاشان، گفت: کاشان شانزدهمین مقصد سفر شهرستانی، استاندار اصفهان است که در دو روز برنامه‌ریزی شده است که بخشی از آن شامل دیدار با خانواده شهدا، سفر به شهر کامو، اورژانس جاده‌ای آذران، پروژه آبرسانی و ناحیه صنعتی شهرهای نیاسر و برزک است.

محمدشریف زارعی افزود: بهره برداری از خط آبرسانی روستاهای سن سن و آب شیرین، افتتاح ۹ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی، شرکت‌های سرب، شیرکده و باریج اسانس کاشان، پل راوند، منطقه ویژه اقتصادی، شهرک صنعتی سوم کاشان و بیمارستان شهید بهشتی از دیگر برنامه‌های سفر استاندار است.

وی تصریح کرد: برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گفت‌وگو با نخبگان و ملاقات با مردم، برگزاری جلسه مشترک شورای اداری شهرستان و استان و دیدار با اصحاب رسانه بخش‌های دیگر این سفر خواهد بود.

زارعی گفت: تشکیل جلسه قرارگاه خاتم الانبیا، جلسه دانشگاه کاشان و کمیسیون ماده پنج ویژه شهرستان کاشان با حضور استاندار و دیدار با بخشداران، شهرداران و روسای شورای شهر این شهرستان از دیگر برنامه‌های استاندار خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =