کد خبر: 35986
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
گردشگری روستایی

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، رونق صنعت گردشگری در استان را نیازمند حمایت همه‌جانبه سیستم بانکی عنوان کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در روستاها، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی را به‌دنبال دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، آرمان وطن‌دوست در نشست بررسی موانع و مشکلات طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان که با حضور نماینده بانک‌ توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید استان انجام شد، اظهار کرد: در این جلسه مشکلات بانکی ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری روستایی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان هدف از برگزاری این نشست را رفع محرومیت و کمک به توسعه اشتغال پایدار روستایی و مناطق کمتر توسعه یافته استان عنوان کرد و افزود: بهره‌برداری از این طرح‌ها نیازمند مشارکت همه‌جانبه بانک‌های عامل و تامین تسهیلات مورد نیاز برای سرمایه‌گذاران این حوزه است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این اداره‌کل تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ورود به حوزه گردشگری است، اظهار کرد: در سال گذشته حرکت خوبی در زمینه ارائه تسهیلات برای توسعه گردشگری روستایی انجام گرفت، به‌طوری‌ که بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان تسهیلات توسط بانک‌های عامل از محل منابع مختلف به جامعه هدف پرداخت شد.

وطن‌دوست ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان بانک‌های عامل در حمایت از طرح‌های گردشگری استان عنوان کرد: امید است با حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در مناطق کمتر توسعه یافته و توسعه زیرساخت‌های مناسب گردشگری، زمینه ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی جوامع محلی در استان بیش از پیش فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =