کد خبر: 35977
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
ورزش روستایی

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون ۲۵۴ خانه ورزش روستایی در استان زنجان افتتاح و تجهیز شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، جواد بازرگان صبح امروز (۱۱ آبان‌ماه) در مراسم بدرقه تجهیزات ورزشی به ۱۵ روستای استان زنجان، با بیان اینکه تاکنون ۲۳۹ خانه ورزش روستایی در استان افتتاح و تجهیز شده است، اظهار کرد: امروز این عدد به ۲۵۴ خانه ورزش روستایی رسید.

وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای برخورداری روستاها از امکانات ورزشی و با هدف ترویج فرهنگ ورزش و جلوگیری از فقر حرکتی در روستاها اجرا می‌شود، تصریح کرد: یکی دیگر از جنبه‌های جذاب و پرافتخار برای جامعه ورزشی در ایجاد خانه‌های ورزشی در روستاها، آمیخته شدن مباحث ورزشی با فرهنگی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید تدابیری اندیشیده شود تا خانه‌های ورزش روستایی بتواند جایگاهی برای پرورش و تحویل قهرمانان آینده در همه سنین به کشور باشد، یادآور شد: امید است بتوان با تربیت مربیانی قوی در خانه‌های ورزش روستایی به ترویج و ترغیب افراد بومی در عرصه‌ ورزش پرداخت و شاهد سلامتی و شادابی در بین تمام اقشار جامعه باشیم.

وی در خصوص تجهیزات اهدایی به خانه‌های ورزش نیز گفت: میز فوتبال‌دستی، میز پینگ‌پنگ، میز شطرنج و صفحه دارت از جمله تجهیزاتی است که در اختیار این خانه‌های ورزش قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =