کد خبر: 35901
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: از محل اعتبارات زکات استان برای ایجاد اشتغال روستایی، رفع مشکلات محرومان، توسعه نخیلات و . . . اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در نشست شورای عالی زکات اظهار داشت: نشست ملی زکات در آذرماه امسال برگار می‌شود که اهمیت بسیار زیادی در فضای استانی و ملی خواهد داشت.

وی برنامه‌ریزی برای جذب زکات را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: استفاده از زکات در ایجاد اشتغال روستایی، توسعه نخیلات با سامانه‌های نوین و خدمات دهی به نوجوانان، جوانان و محرومین نقش بسیار مهمی را دارد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به رتبه نخست این استان در پرداخت زکات بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد افزایش پرداخت زکات در استان هستیم.

وی استان بوشهر را در کشور نمونه دانست و ادامه داد: با تلاش همه جانبه اعضا شورا، ائمه جمعه و دیانت بالای مردم استان بوشهر جمع‌آوری زکات رشد فزاینده‌ای داشته است.

آیت‌الله صفایی بوشهری زکات را یکی از واجبات خداوند دانست و خاطرنشان کرد: زکات زمینه مناسبی را فراهم می‌سازد که از این راه به محرومین و فقرا کمک شده و موجب توسعه منطقه‌ای که زکات در آن پرداخت شده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ زکات استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =