کد خبر: 35883
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
مخابرات

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه تلفن همراه و اینترنت در ۶ روستای استان خوزستان توسعه و ارتقاء یافت.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، رحیم فلاح زاده پنجشنبه در آیین رونمایی از این شبکه های ارتباطی بیان کرد: با انجام عملیات فنی و نصب و راه اندازی تکنولوژی ۳G مشترکان همراه اول روستای آبژدان در شهرستان رامهرمز از نعمت اینترنت همراه برخوردار شدند.
وی گفت: با نصب و راه اندازی و ارتقای تکنولوژی بر روی این سایت روستایی، مشترکان ساکن روستای آبژدان و مناطق اطراف و همچنین راههای ارتباطی این روستا از توابع بخش مرکزی رامهرمز از نعمت اینترنت پرسرعت همراه اول و از تبادل اطلاعات دیتایی و دریافت خدمات دولت الکترونیک برخوردار شدند.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اینکه سرعت اینترنت همراه اول در منطقه باوج از توابع بخش ابوالفارس رامهرمز نیز افزایش یافت ادامه داد: در ادامه پروژه فاز ۸ پلاس توسعه ارتباطات سیار در استان خوزستان و به منظور بهره مندی مشترکان از شبکه ای پرسرعت و با کیفیت مطلوب عملیات افزایش سرعت اینترنت همراه در منطقه باوج بخش ابوالفارس رامهرمز در دستور کار کارشناسان ارتباطات سیار خوزستان قرار گرفت.
وی گفت: عملیات افزایش سرعت اینترنت با انجام کارهای فنی و نصب و راه اندازی تکنولوژی ۴G بر روی سایت باوج عملیاتی و اجرایی شد.
فلاح زاده ادامه داد: همچنین با توسعه زیر ساخت ها و گسترش شبکه فیبر نوری، ارتقای شبکه ارتباطی همراه اول برای سه روستای باغملک انجام گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: با توسعه بستر و زیر ساخت شبکه فیبر نوری، تکنولوژی پرسرعت نسل سه بر روی دکل تلفن همراه روستایی آب لشکر از توابع شهرستان باغملک نصب و راه اندازی شد و با نصب و راه اندازی تکنولوژی ۳G بر روی این سایت، ضمن توسعه و افزایش پوشش و رفع برخی نقاط کور، روستاهای آب لشکر سفلی، آب لشکر علیا و چشمه روغنی از توابع شهرستان باغملک زیر پوشش اینترنت پر سرعت همراه قرار گرفتند .
وی گفت: همچنین با گسترش زیرساختهای مخابراتی، شبکه اپراتور همراه اول در روستای سودان و راههای مواصلاتی سایت ایستگاه مارون شهرستان رامشیر توسعه و ارتقا یافت.
وی افزود: مجهز شدن این سایت به تکنولوژی ۳G موجبات توسعه شبکه همراه و کاهش نقاط کور و افزایش سرعت و کیفیت سرویس های همراه اول از جمله دیتای همراه برای مشترکان در روستای سودان و راههای مواصلاتی به سایت ایستگاه مارون شهرستان رامشیر فراهم شد و مشترکان از این پس از خدمات دولت الکترونیک نیز بهره مند می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =