پارک جنگلی ثامن الائمه

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در نظر دارد مدیریت پارک جنگلی ثامن الائمه را در راستای ماده 3 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع به بخش خصوصی واگذار نماید.

به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی - استان قم به دلیل همجواری با مناطق بیابانی و کویر مرکزی و همچنین شرایط آب وهوایی هر ساله در معرض گرد و غبار و ریزگردها قرار دارد،به همین منظور این پارک جنگلی در سال 1389 با مساحتی به وسعت 435 هکتار در کیلومتر 2 آزادراه قم –گرمسار احداث شد.

امتیاز و انتقال پساب، آب بهداشتی، منبع ذخیره آب بهداشتی، اجرای سیستم آبیاری قطره ای و نهال کاری در سطح 111هکتار، تکمیل سیستم آبیاری تحت فشار، برق و انتقال برق جهت پمپاژ اولیه و ثانویه پساب، احداث دیوار و فنس کشی، احداث کلیه جاده های اصلی و فرعی پارک تا سطح زیرسازی و... از جمله اقدامات اولیه ای است که برای احداث این پارک صورت گرفته است.

به همین منظور اداره کل منابع طبیعی استان قم از کلیه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی دعوت به عمل می آورد تا نسبت به دریافت اسناد ارزیابی فنی و کیفی متقاضیان به این اداره کل مراجعه نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از فراخوان واگذاری پارک جنگلی ثامن الائمه به لینک ذیل مراجعه نمایید:

https://frw.ir/uploads/فراخوان.doc

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =