آبرسانی

فرمانده سپاه خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان توزیع شد و امروز هم ۵۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده و آماده توزیع میان نیازمندان است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز سه شنبه در رزمایش کمک مومنانه سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج اقدامات خدمت رسانی به مردم را به طور مداوم دنبال می‌کنند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان توزیع شد.

فرمانده سپاه خوزستان خبر داد: امروز هم ۵۰ هزار بسته معیشتی دیگر توسط سپاه استان تهیه شده و آماده توزیع میان نیازمندان است.

وی با تاکید بر حمایت از دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار بیان کرد: در مهرماه سال جاری نیز ۲۰ هزار بسته لوازم‌التحریر توسط بسیج، سپاه و خیران خوزستانی تهیه و میان دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار توزیع شده است.

سردار شاهوارپور با اعلام اینکه انجام لوله گذاری آب در سایزهای متفاوت به میزان ۳۶۰ کیلومتر از دیگر اقدامات جهادگران در راستای ارائه خدمات آبرسانی به مردم خوزستان است، افزود: همچنین بیش از ۱۲۰ روستای خوزستان آبرسانی شد و این روند ادامه دارد.

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به کمک رسانی به مناطق متأثر از زلزله در استان نظیر اندیکا تصریح کرد: از سال گذشته در اندیکا بیش از ۴۰۰و احد اسکان موقت توسط گروه‌های جهادی احداث شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

وی گفت: ساخت منزل (برای مددجویان) با توافقی که با کمیته امداد خوزستان صورت گرفت ۱۵۰و احد در حال ساخت است که تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و در اختیار کمیته امداد خوزستان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =