کد خبر: 35487
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
ورزش روستایی

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه از افزایش 100 درصدی بیمه شده‌های ورزشی کرمانشاه طی امسال خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، امید قادری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رشد قابل توجه بیمه شده های ورزشی در کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 70 هزار و 717 ورزشکار در استان بیمه ورزشی گرفته اند.

وی افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 34 هزار و 531 ورزشکار سازمان یافته داشتیم، رشدی 100 درصدی را نشان می دهد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه با بیان اینکه فوتبال، ورزش روستایی و بومی محلی و ژیمناستیک سه رشته پرطرفدار استان در هفت ماهه اول امسال بوده اند، گفت: طی این مدت 10 هزار و 634 ورزشکار در رشته فوتبال، 10 هزتر و 525 ورزشکار در رشته های ورزش روستایی و بومی محلی و 6824 ورزشکار در رشته ژیمناستیک بیمه ورزشی گرفته اند.

وی اضافه کرد: شهرستان کرمانشاه با 38 هزار و 426 نفر بیشترین آمار بیمه شده ورزشی استان را طی این مدت به خود اختصاص داده و شهرستانهای اسلام آبادغرب با 4166 نفر و جوانرود با 4007 نفر در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

قادری در ادامه با اشاره به هدفگذاری انجام شده برای افزایش بیمه شده های ورزشی استان تا پایان امسال، گفت: طبق برنامه تا پایان امسال باید 100 هزار ورزشکار سازمان یافته داشته باشیم.

وی به افزایش خدمات ارائه شده از سوی آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه به ورزشکاران نیز اشاره کرد و افزود: در این آکادمی علاوه بر خدمات درمانی، در بحث معاینات پیش از ورزش، تغذیه ورزشی، روانشناسی ورزشی و ... نیز به ورزشکاران خدمات ارائه می دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =