استاندار بوشهر

استاندار بوشهر گفت: اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌ها و شهرداری‌ها از ۲ هزار میلیارد تومان سال گذشته به پنج هزار میلیارد تومان در سال جاری افزایش می‌یابد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان بوشهر با اشاره به اینکه همواره تقابل بین جبهه کفر و حق وجود داشته است اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جبهه نفاق، کفر و ضد انقلاب به روش‌های گوناگون علیه نظام اسلامی توطئه و دسیسه کرده‌اند که با اتحاد و همدلی همه ترفندها خنثی شده است.

استاندار بوشهر به جنگ اقتصادی و ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: با تلاش دولت آیت‌الله رئیسی تحولات مهمی در این عرصه ایجاد شد که آثار موفقیت‌ها با مجاهدت‌های دست‌اندرکاران مشهود است و شکست دشمن در جنگ اقتصادی حتمی است.

استاندار بوشهر با بیان ناکامی دشمن در جنگ اقتصادی تصریح کرد: دشمنان در جنگ اقتصادی احساس ناکامی و شکست می‌کنند و موفقیت نصیب جمهوری اسلامی ایران است.

محمدی‌زاده یادآور شد: وحدت و همدلی را رمز پیروزی و موفقیت در همه عرصه‌ها است و نقش مردم در مقابله با دشمنان و خاموش شدن فتنه و ترفندهای ضد انقلاب، معاندان، کفار و منافقین بسیار حائز اهمیت است که از مردم، نخبگان، نیروی انتظامی، امنیتی، سپاه توانمند و بسیج مقتدر صمیمانه قدردانی می‌شود.

وی با قدردانی از آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ایجاد شرایط مطلوب در استان تصریح کرد: دشمنان طراحی جدیدی علیه انقلاب و نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند که بصیرت‌افزایی و هوشیاری آحاد جامعه امری مهم و ضروری است.

تحرکات دشمنان رصد و پایش می‌شود

استاندار بوشهر با بیان اینکه تمام تحرکات دشمنان در همه ابعاد رصد و پایش می‌شود گفت: دشمن ضمن هدف قرار دادن امنیت جامعه، عقب افتادن و تعطیلی طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی، اقتصادی و خدمات‌رسانی را مورد توجه قرار داده است.

محمدی‌زاده با تاکید بر توجه به طرح‌ها در حوزه امنیتی، اقتصادی، عمرانی، خدمات‌رسانی و فرهنگی افزود: طرح‌های فرهنگی با محوریت هنرستان‌ها، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها اجرایی شود.

وی از افزایش طرح‌های عمرانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: سال گذشته اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌ها و شهرداری‌ها ۲ هزار میلیارد تومان بود که امسال این میزان به پنج هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر با اشاره به خنثی شدن اهداف و ترفندهای دشمنان و ضد انقلاب تصریح کرد: انقلاب و نظام اسلامی ایران با اتحاد و همدلی مردم و مسئولان روز به روز قوی‌تر، مقتدرتر و توانمندتر می‌شود و تمام اهداف دشمنان به شکست می‌انجامد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =