طرح هادی

طرح‌های روز ملی روستا به صورت ویدئوکنفرانس توسط رییس جمهور و با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در مرکز رشد و فناوری روستای «بنیس» شبستر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، طرح های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی و مدرسه ۶ کلاسه سیف اله درخشانی روستای «بنیس» که به همت خیر مدرسه ساز محمد بذرکار با هزینه ۹ میلیارد تومانی ساخته شده بود، افتتاح شد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی همچنین از شرکت‌های دانش بنیان مرکز رشد و فناوری بنیس بازدید کرد و در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای روستایی شهرستان شبستر و مزار شیخ محمود شبستری حضور یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه ۲۱۸ راه روستایی با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در آذربایجان شرقی در حال اجراست، گفت: طول طرح های در حال اجرای استان ۶۰۰ کیلومتر است.

اورجعلی علیزاده، با اشاره به اینکه این طرح ها به طور متوسط ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: با بهره برداری از این طرح ها بیش از ۲۱۸ روستای استان از راه مناسب و آسفالت بهره‌مند خواهند شد.

وی اظهار داشت: توجه به راه‌های روستایی زمینه ساز توسعه همه جانبه روستاها بوده و برای تحقق شعارهای اصلی دولت سیزدهم در قالب محرومیت زدایی، در یک سال گذشته راه ۶۸ روستای استان بهسازی و آسفالت شده است.

علیزاده، با اشاره به اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز استان مصوب شده است، ادامه داد: از این میزان ۴۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل چند پل مهم هزینه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =