کد خبر: 34982
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
خانه‌ ورزش روستایی

معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با استفاده از خانه‌های ورزش روستایی قصد داریم تا ورزش را همگانی کنیم و آن را حتی در دل مناطق روستایی نیز گسترش دهیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، شهلا کاظمی درباره خانه‌های ورزش روستایی در استان زنجان، اظهار کرد: حدود ۲۳۹ خانه ورزش روستایی در روستاهای مختلف تجهیز شده‌ و به مدت سه روز در هفته در اختیار بانوان قرار دارد که بانوان می‌توانند برای انجام تمرینات ورزشی از این مکان‌ها استفاده کنند.

وی افزود: به دلیل نبود سالن‌های ورزشی در هر روستا و منطقه، خانه‌های ورزش روستایی فرصت خوبی برای حرکت به سمت ورزش بوده و تجهیزاتی که در این خانه‌ها قرار داده شده مربوط به رشته‌های همگانی همانند تنیس روی میز، دارت، شطرنج، طناب‌زنی و ... است تا عموم مردم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

این مسئول با بیان اینکه خانه‌های ورزش روستایی برای استفاده بانوان و آقایان روستایی تجهیز شده و توقع داریم تا مردم از این امکانات استفاده کنند، تصریح کرد: با استفاده از خانه‌های ورزش روستایی قصد داریم تا ورزش را همگانی کنیم و آن را حتی در دل مناطق روستایی نیز گسترش دهیم.

کاظمی ادامه داد: از طریق همگانی کردن ورزش می‌توانیم به ورزش‌های قهرمانی نیز برسیم و قادر خواهیم بود از این طریق، استعدادهای ورزشی بانوان در مناطق روستایی را نیز کشف و از آن‌ها نیز استفاده کنیم ولی این مهم به استقبال خود مردم روستا نیز بستگی دارد که امیدواریم شاهد استقبال بی‌نظیر آن‌ها از خانه‌های ورزش روستایی باشیم.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، خاطرنشان کرد: افزایش شادابی و نشاط اجتماعی، از بین بردن فقر حرکتی، تامین بخشی از سلامتی بانوان از طریق ورزش و ... از اهداف اختصاص خانه‌های ورزش روستایی به بانوان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =