کد خبر: 34914
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
زمین خواری

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۲۱ هزار و ۳۳ متر اراضی ملی به ارزش۱۲۰ میلیاردی ریال در گناوه رفع تصرف شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، سردار حیدر سوسنی روز جمعه ۸ مهر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان گناوه در راستای مقابله جدی با جرائم اقتصادی و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی ۴ مورد زمین خواری را در روستای مال قائد این شهرستان کشف و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های میدانی به عمل آمده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی گناوه مشخص شد، افرادی با اقدامات غیر قانونی و بدون مجوز ۲۱ هزار و ۳۳ متر از اراضی دولتی را بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به ساخت و ساز و در تصرف خود در آورده اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: پس از بررسی‌های فنی به عمل آمده و اطمینان از صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضائی پس از تشکیل پرونده و انعکاس به مراجع قضایی، منجر به توقیف املاک مذکور، معرفی ۴ نفر به مرجع قضائی و انجام هرگونه عملیات ساخت و ساز شد.

سردار سوسنی ارزش تقریبی این اراضی ملی کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =