صندوق بیمه کشاورزی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر انجام پذیرفت.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا، سیدباقر فتاحی (رئیس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون) در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر، به بیان اهداف بانک تعاون و زمینه‌های همکاری با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر پرداخت.

به گفته وی؛ این بانک آمادگی پرداخت تسهیلات به جامعه هدف صندوق را داشته و با منابع در اختیار بانک، امکان انجام پروژه‌های همکاری در راستای تحقق اهداف صندوق نیز وجود دارد.

بیت الله برقراری (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر) نیز به بیان اهداف اقتصادی صندوق و استفاده از تعاونی‌ها در این راه اشاره کرد و گفت: حرکت در مسیر پیشرفت با هم افزایی صورت می‌گیرد و دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هم افزایی به اهداف والای خود در نظام خواهند رسید.

وی همچنین افزود: در جامعه هدف صندوق هر چه بیشتر چتر بیمه‌ای گسترش پیدا کند، عدالت اجتماعی نیز بیشتر صورت خواهد گرفت و از طرف دیگر کشاورزان و روستائیان با خیال آسوده به شغل خود ادامه می‌دهند و امنیت غذایی کشور اینگونه محقق می‌شود. انتظار ما در مسیر پیشرفت، در گام نخست، رجوع به ظرفیت داخلی و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و باید پس از انعقاد تفاهم نامه، پیگیری صورت گیرد و از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده شود.

در خاتمه این نشست، دو طرف تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =