صندوق بیمه کشاورزی

روز یکشنبه ششم شهریور ماه 1401 قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی به منظور بررسی خسارات وارده به نخلستان های شهرستان جهرم ناشی از بارندگی های اخیر، به این شهرستان سفر نمود.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل صندوق بیمه کشاورزی، در این بازدید قدرت اله نوری مدیر امور بیمه ای،  محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، محمد حسن شعبانی فرماندار شهرستان جهرم، مجید رضا پاکاری مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان فارس، حسن زمانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم، همچنین رئیس شعبه بانک کشاورزی شهرستان جهرم و ناظرین و کارگزاران  بیمه کشاورزی استان وی را  همراهی نمودند.

حسن نژاد در حاشیه این بازدید در جمع مسئولین استانی و شهرستانی با تأکید بر اینکه قبل از وقوع خسارت می‌بایست یکسری اقدامات فنی برای جلوگیری یا کاهش میزان خسارت ها انجام پذیرد، اظهار داشت: اصولاً بیمه کشاورزی زمانی باید به کنترل و مدیریت خطر ورود پیدا کند که قبل از آن مدیریت فنی انجام شده باشد. با توجه به نوپدید بودن عامل خطر لهیدگی یا پوسیدگی منجر به ترشیدگی پس از بارندگی همراه با دمای بالا، تلاش می کنیم برای سال های آتی عامل خطر مذکور به طور کامل به عنوان یک عامل خطر در بیمه نامه ها لحاظ و تحت پوشش قرار گیرد که به طور کامل این نگرانی وجود نداشته باشد.

وی افزود: طرح شاخص عملکرد طرحی است که به نوعی تلاش خواهد کرد با حذف خسارت‌های جزئی، کاهش ضریب خطر و کاهش حق بیمه‌ها امکان افزایش تعهدات را بالا ببرد که این طرح امسال آزمایشی اجرا شده است و در محصول خرما نیز بنا به اجرا است.

در پایان نظر شما را به تماشای فایل تصویری زیر جلب می نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =