رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم

یکی از نقاط قوت استان ایجاد مشاغل خرد زنان روستایی است و در همین رابطه ۲۶ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی مبتنی بر کشاورزی در بین این قشر فعالیت می کند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم بر لزوم ایجاد مشاغل خانگی خرد زنان روستایی با هدف اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت معکوس به شهرها و تقویت روحیه مطالبه گری این قشر برای گسترش فعالیت اقتصادی اشاره کرد و گفت: یکی از نقاط قوت استان ایجاد مشاغل خرد زنان روستایی است و در همین رابطه ۲۶ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی مبتنی بر کشاورزی در بین این قشر فعالیت می کند.

محمد رضا حاجی رضا ضمن گرامیداشت هفته دولت تاکید کرد: با توجه به برآوردهای انعکاس اخبار کشاورزی استان و معرفی ظرفیت های این حوزه، خبرگزاری ایسنا از جمله خبرگزاری های شاخص بود.

حاجی رضا در ادامه آگاهی بخشی به مردم در حوزه ظرفیت های مناسب کشاورزی در راستای تأمین امنیت غذایی و آسیب شناسی چالش هایی همچون مدیریت آب و الگوی کشت را به عنوان پاشنه آشیل کشاورزی استان، با هدف هم‌افزایی و اتخاذ تدابیر درست برای ادامه فعالیت های کشاورزی از جمله وظایف اصحاب رسانه عنوان کرد.

وی تشکیل شبکه‌های زنجیره‌ای درعرصه تولید، فرآوری و عرضه محصولات غذایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تأمین امنیت غذایی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی است و در همین راستا سازمان جهاد کشاورزی قم همه ظرفیت‌های موجود استان را برای تولید و عرضه محصولات غذایی به بازار به کار گرفته است.

حاجی رضا بر لزوم ایجاد مشاغل خانگی خرد زنان روستایی با هدف اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت معکوس به شهرها و تقویت روحیه مطالبه گری این قشر برای گسترش فعالیت اقتصادی اشاره کرد و گفت: یکی از نقاط قوت استان ایجاد مشاغل خرد زنان روستایی است و در همین رابطه ۲۶ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی مبتنی بر کشاورزی در بین این قشر فعالیت می کند.  

در ادامه محسن صفری سردبیر خبرگزاری ایسنا توضیحی در خصوص فعالیت ها و ظرفیت های خبرگزاری ایسنا در برگزاری نشست های تخصصی و معرفی ظرفیت های کشاورزی استان ارائه کرد.

وی ادامه داد: رویکرد خبرگزاری ایسنا در شش ماه نخست سال جاری احصاء مشکلات استان بوده و در همین رابطه برگزاری مناظرات و نشست های درون استانی را با هدف رفع مشکلات مد نظر داریم.

لازم به ذکر است؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان  در پایان جلسه از خبرنگاران ایسنا تجلیل کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =