کد خبر: 33824
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
بیمه روستایی

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان گفت: تعداد کارگزاری که در استان پراکنده و فعال است، ۳۸ مورد بوده که به تفکیک در همه بخش‌ها و دهستان‌های استان فعال هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محمد اسماعیلی با بیان اینکه تعداد کارگزاری که در استان پراکنده و فعال هستند ۳۸ مورد است، اظهار کرد: این تعداد کارگزاری به تفکیک در کلیه بخش‌ها و دهستان‌های استان فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه مزایای صندوق شامل بازنشستگی، از کارافتادگی ناشی از کار و ناشی از غیر کار و مستمری فوتی برای بازماندگان است، افزود: در سال ۱۴۰۱ مستمری کفن و دفن نیز برای افراد فاقد وراث تعیین شده که بطور مجزا پرداخت خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: کارگران و شاغلان فصلی جزو جدیدترین گروه‌هایی هستند که می‌توانند به عضویت صندوق در آمده و از مزایای آن بهره بگیرند و تاکنون در استان زنجان نزدیک به ۵۰ نفر در سال جدید از شاغلان فصلی عضو صندوق شده‌اند.

این مسئول با اشاره به افزایش حقوق مستمری‌بگیران، خاطرنشان کرد: انجام روال قانونی به جهت تعیین میزان درصد افزایش حقوق توسط هیئت امنا در دست بررسی و اقدام بوده و به محض ابلاغ همراه با معوقات ماه‌های گذشته از ابتدای سال تاکنون پرداخت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =