کد خبر: 33815
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
مسکن

در هفتمین روز از هفته دولت ۱۸۶ واحد مقاوم‌سازی مسکن روستایی شهرستان نهاوند در سال ۱۴۰۱ به صورت همزمان افتتاح شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، امروز -سه‌شنبه ۸ شهریورماه- با حضور فرماندار نهاوند و سایر مسئولان شهرستان همزمان ۱۸۶ واحد مقاوم‌سازی مسکن روستایی در سال ۱۴۰۱ و ۲۰ هزار و ۴۰۶مین واحد مقاوم سازی شده روستایی در شهرستان نهاوند با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

فرماندار نهاوند در این آیین افتتاح گفت: شهرستان نهاوند رتبه‌ نخست مقاوم‌سازی مسکن روستایی را در استان و در کشور به خود اختصاص داده است.

ضرغام احمدوند با بیان اینکه وام مسکن روستایی با تصویب دولت به ۲۰۹ میلیون تومان افزایش یافت، افزود: درحوزه نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز تاکنون ۲۱ هزار و ۲۴۰ متقاضی در شهرستان به منظور اخذ تسهیلات نوسازی به بانک‌های عامل معرفی شده که تاکنون عملیات ساخت ۲۰ هزار و ۳۲۰ واحد به اتمام رسیده و پایان کار خود را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: درصد نوسازی مسکن روستایی شهرستان نهاوند به میزان ۸۰ درصد است که خوشبختانه حائز رتبه نخست در کشور است.

احمدوند به تعداد سند مالکیت روستایی در نهاوند اشاره کرد و گفت: تعداد ۵۷۰ جلد سند مالکیت روستایی نیز در یک سال گذشته با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک صادر و تحویل مالکان شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان یادآور شد: در یک‌سال گذشته عملیات خاکی و زیرسازی معابر در ۳۷ روستای شهرستان انجام و ارائه خدمات فنی و بازنگری طرح‌های هادی ۱۲ روستا انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =