کد خبر: 33660
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
ربیعی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: عملکرد موجود این سازمان در بخش های مختلف صنفی، صنعتی و معدنی بر اساس مستندات موجود به هیچ عنوان قابل خدشه نیست، چرا که فقط در طول سه سال اخیر و ۵ ماهه نخست امسال،استان البرز رتبه اول کشور را در پرداخت تسهیلات رونق تولید به خود اختصاص داده است.

به گزارش روستانیوز، رامین ربیعی افزود: تسهیلات برنامه تولید و اشتغال نیز در سه حوزه تسهیلات سرمایه در گردش، تسهیلات نوسازی و بازسازی و تسهیلات تکمیل طرح‌های نیمه تمام ارائه می‌شود که هم اینک استان البرز توانسته است تعهد کشوری پرداخت این تسهیلات را به صورت کامل انجام دهد و به لحاظ عملکردی در این حوزه رتبه نخست کشوری را کسب  کند.
رئیس سازمان صمت البرز با اشاره به این‌که فعالسازی واحدهای راکد در اولویت ویژه دولت، وزارت صمت و این سازمان است، گفت: در طول یکسال اخیر و با همراهی همه دستگاه‌های مسئول در استان و عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، ۱۳۹ واحد تولیدی مجددا فعال‌شده و به چرخه تولید باز گذشته است.
ربیعی افزود: این واحدهای صنعتی که پیش از این راکد و نیمه فعال بودند با حجم سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار و ۳۹۹ میلیارد ریال، زمینه اشتغال‌زایی دوباره برای بیش از ۴ هزار نفر را فراهم کرده است.
وی یادآور شد: از این تعداد، شهرستان اشتهارد با ۳۸ واحد با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۶۹ میلیارد ریال و اشتغال ۸۷۴ نفر، بیشترین سهم و پس‌از آن شهرستان ساوجبلاغ با ۲۶ واحد و سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال و با اشتغال هزار و ۹۲ نفر در جایگاه بعدی قرار دارد.
ربیعی تصریح کرد: شهرستان فردیس با ۲۶ واحد و سرمایه‌گذاری ۴ هزار و ۵۶۹ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی دوباره برای ۹۱۷ نفر، نظرآباد با ۲۶ واحد و سرمایه‌گذاری ۹۹۹ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰۳ نفر و همچنین کرج با ۲۶ واحد و سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۴۷۲ میلیارد ریال و با اشتغال ۷۹۲ نفر در رده‌های بعدی قرار دارند.
ربیعی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بسیاری از شاخص های عملکردی در حوزه های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری، استان البرز دارای رتبه های برتر کشوری و در جایگاه نخست است که در همین خصوص و به مناسبت هفته دولت همه موارد با جزئیات خدمت مردم شریف استان ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =