نماینده عالی دولت در استان البرز

همزمان با دومین روز از هفته دولت و در دومین سفر استانی استاندار البرز به شهرستان فردیس واحد صنعتی تولید انواع سیستمهای تهویه در شهرک صنعتی سیمین دشت به بهره برداری رسید.

به گزارش روستانیوز، نماینده عالی دولت در استان البرز در حاشیه مراسم افتتاح این واحد صنعتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در هفته دولت امسال ۲۳ پروژه در شهرستان فردیس مورد بهره برداری قرار می گیرد که از این تعداد ۱۵ پروژه مربوط به بخش دولتی و ۸ پروژه در بخش خصوصی هستند.
مجتبی عبداللهی با اشاره به اینکه  ۲۳۸ پروژه با اعتباری حدود ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال برای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در این ایام مورد بهره برداری قرار می گیرد، ادامه داد: با اهتمام ویژه ای برای ارتقای زیرساخت های شهرستان فردیس وارد عمل شده ایم و طی برنامه ریزی ها و جلسات متعدد درصدد جبران کمبودها هستیم.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه ها به زمان های خاصی موکول نمی شود و در تمام ایام سال برای تسریع در بهره مندی مردم از پروژه ها تلاش می کنیم.
مدیرعامل این واحد صنعتی نیز با بیان اینکه مجموعه ما درتولید انواع سیستم های تهویه مطبوع فعالیت می کند،گفت: شرکت صنایع تهویه پارس سعید از سال ۱۳۷۵ در زمینه تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع ، اگزاست فن ها ، هواسازها ،فعالیت خود را با کادری مجرب و همکاری جوانان متخصص سرزمین آغاز کرد و هم اکنون مجهز به بزرگترین تونل خط رنگ الکترو استاتیک در سطح کشور است.
امیرسعید مالکی با اشاره به اینکه کولرهای صنعتی و کولر توربو محصولات دیگر ماست که یکی از شاخص ترین مزیت  های آن مقرون به صرفه  بودن ازنظر مصرف برق و آب است،افزود: از کولر های صنعتی جهت خنک کردن فضای سوله ها و کارخانجات استفاده می گردد.همچنین مورد استقبال موکب های کربلا شده و صادرات این محصول  آغاز گردیده است .
وی خاطرنشان کرد: ما توان تولید جهت بازار داخلی و صادرات را داریم  وامید است با حمایت مسئولین بتوانیم  گام های موثرتری برای  اعتلای میهن اسلامی مان  برداریم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =