محمودیان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان غربی از رشد بیمه ای ۸۵ درصدی صندوق بیمه کشاورزان و عشایر استان در مردادماه خبرداد.

به گزارش روستانیوز، سیروس محمودیان امروز ۳ شهریورماه در جمع خبرنگاران افزود: صندوق استان در مرداد ماه سال جاری نسبت به مردادماه سال قبل رشد بیمه ای ۸۵ درصدی داشته است که این مهم از بدو تاسیس صندوق کم سابقه بوده است.

محمودیان افزود: در ۵ ماهه نخست سال جاری ۸۳۰۰ نفر به عضویت صندوق بیمه اجتماعی درآمده اند که با عنایت به طرح تحولی جذب یک میلیون بیمه شده در کل کشور، سهمیه استان ۴۳۰۰۰ نفر می باشد که با برنامه ریزی های انجام گرفته امید است بیش از سهمیه تخصیصی در استان محقق شود.

وی عنوان کرد:  صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر با یارانه ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه و مزایای دریافت مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی کلی، بازماندگان و انتقال سوابق بیمه آمادگی دارد تمامی افراد فاقد بیمه دولتی از جمله کشاورزان، روستائیان، عشایر، ساکنین شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت، رانندگان، قالیبافان، مشاغل فصلی، شاغلین حوزه صنعت و ساختمان، شاغلین حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی، شاغلین حوزه صنعت، معدن و تجارت، هنرمندان، ورزشکاران، فروشندگان، شاغلین حوزه صنایع دستی و گردشگری، شاغلین حوزه سرگرمی و هنر، شاغلین حوزه خدمات عمومی و ... را بیمه دولتی نماید.

وی گفت: در راستای سیاست های دولت محترم در محرومیت زدایی، حمایت از اقشار آسیب پذیر و تامین اجتماعی مستمر این صندوق آمادگی دارد افراد مشمول را با حمایت دولت زیر چتر بیمه قراردهد. هم چنین طبق توافقات بعمل آمده با اداره کل بهزیستی استان افراد تحت حمایت این نهاد می توانند از طریق مراکز مثبت زندگی و ۹۷ کارگزاری فعال در سطح استان نسبت به برخورداری از این بیمه اجتماعی و مزایای چهارگانه آن اقدام کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =