خدمات کشاورزی

سامانه پرداخت الکترونیکی در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای اولین بار در کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش روسنا (پایگاه خبری روستانیوز)، در جلسهای که امروز با حضور حمید رسولی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مسئولین بانک مرکزی، در شرکت خدمات حمایتی برگزار شد،سامانه پرداخت الکترونیکی راه اندازی شد و آغاز به کار کرد.

رسولی در این نشست گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از سوی بانک مرکزی به عنوان پایلوت انتخاب شده و این شرکت به عنوان یک شرکت دولتی با توجه به حجم فعالیت ها در حوزه تامین، تدارک و توزیع نهادههای کشاورزی و میزان فروش سالیانه خود، بستر مناسبی را برای اجرای این پروژه به عنوان پایلوت دارا است.

وی تصریح کرد: با اجرای این سامانه در این شرکت، پرداخت با صدور فیزیکی چک متوقف و کلیه پرداختها با امضای الکترونیکی و از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

رسولی ادامه داد: از مزایای این سیستم می توان به صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در منابع، پرداخت آنلاین (برخط) و بدون تاخیر به ذینفع، اعمال کنترل و نظارت بیشتر بر فرآیند مذکور، امنیت و اطمینان و سهولت اجرای فرآیند پرداخت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: با این اقدام، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گام بزرگ دیگری در راستای عملیاتی کردن سیاست های دولت الکترونیک در کشور برخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =