مدیر صندوق بیمه کشاورزان گلستان

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان از عضویت بیش از ۷۲ هزار نفر در این صندوق خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، دانیال پولادوند پیش از ظهر سه شنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی، اظهار کرد: ۷۲ هزار و ۴۶۰ نفر در استان گلستان عضو صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند و در مجموع سه هزار و ۳۰۰ خانوار مستمر دریافت می‌کنند.

پولادوند افزود: هزار و ۱۵۴ خانوار حقوق بازنشستگی، ۲۳۸ خانوار مستمری از کارافتادگی و هزار و ۹۰۸ خانوار مستمری فوت دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: جامعه هدف ما در استان ۳۵۰ هزار نفر هستند که ۲۱ درصد جامعه هدف را پوشش دادیم اما با نقطه ایده آل فاصله زیادی داریم.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان با اشاره به رشد ۱۰ درصدی جذب در صندوق این بیمه در استان گفت: سال گذشته هفت هزار و ۲۷۶ در این صندوق جذب شدند و امسال سهمیه تکلیفی استان گلستان ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر است.

پولادوند افزود: یکی از راهکارها برای استقبال از عضویت در صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان فعال کردن ستاد توسعه بیمه است.

وی ادامه داد: تیر ماه امسال اولین ستاد با حضور معاون اقتصادی استاندار، ۲۵ مدیر دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران برگزار شد و این ستاد قرار است در شهرستان‌ها و بخش‌ها هم فعال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =