ترافیک

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از ابتدای مردادماه تاکنون هشت میلیون و ۳۸ هزارو ۹۱۸ خودرو وارد استان البرز شده است.

به گزارش روستانیوز، علی شادفر با بیان اینکه براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز از ابتدای مردادماه تاکنون ورود هشت میلیون و 38 هزار و 918 خودرو به محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده است،افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی هشت میلیون و 101 هزار و 276 تردد خروجی وسایل نقلیه از استان ثبت شده است، ادامه داد: خروجی خودرو از محورهای مواصلاتی البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز 32 افزایش داشته است.
 رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با بیان اینکه  حدود 6 درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این بازه زمانی 71 کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه کرج- قزوین(محدوده پایانه شهید کلانتری) با تردد 6 هزار و 188 خودرو در ساعت بوده است.
شادفر خاطرنشان کرد: رانندگان حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تماس با تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند تا سفر ایمن‌تری را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =