کد خبر: 33490
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کلزا

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت باقیمانده مطالبات کلزاکاران خبر داد و اعلام کرد: کل پول خرید تضمینی کلزا به کشاورزان پرداخت شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سعید راد با بیان اینکه مبلغ ۶۵۹ میلیارد تومان طلب باقی‌مانده کلزاکاران به حساب آنان واریز شده است، اظهار داشت: به این ترتیب، صددرصد پول خرید تضمینی دانه روغتی کلزا به کشاورزان پرداخت و با آن‌ها تسویه شد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از ابتدای امسال ۱۰۰ هزار تن کلزا به ارزش کلی ۲ هزار و ۱۵۴ میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت خرید تضمینی کلزا از هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان به ۲۳۵۰۰ تومان، اظهار کرد: با این وجود، مابه‌التفاوت ۸۵۰۰ تومانی قیمت جدید کلزا نسبت به قیمت قبلی این محصول، به حساب کشاورزانی که محصول خود را به این شرکت تحویل داده بودند، به صورت تمام و کمال واریز شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر این که افزایش قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم و کلزا در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از تولید داخلی به اجرا درآمده است، خاطرنشان کرد: رهاورد این اقدام، کمک به تأمین امنیت پایدار غذایی کشور از طریق ترغیب و تشویق کشاورزان به کشت این محصولات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =