کد خبر: 33457
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
فوتبال

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان بویین میاندشت با عنوان جام پرچم آغاز شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ حسین مهدوی رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان بویین میاندشت گفت: دراین دوره از مسابقات ۳۰ تیم ازآقایان و ۱۰ تیم از بانوان حضور دارند که به صورت دوحذفی با هم به رقابت می‌پردازند وتیم‌های برتر به مسابقات استانی راه می‌یابند.
رییس هیئت ورزش‌های عشایری و روستایی استان اصفهان نیز با اشاره به اینکه دراستان ۱۲۰۰ روستا وجود داردگفت: از ۸۰۰ روستایی که دهیاری دارد ۶۵۰ روستا دارای خانه ورزش روستایی است که امکاناتی همچون میز پینگ پونگ، فوتبال دستی، تاتامی، میز شطرنج و دارت به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.
مهدی اسدی افزود: چنانچه درشهرستان بویین میاندشت روستا‌هایی که فاقد خانه ورزشی هستند محلی را برای این منظور معرفی کنند امکانات وتجهیزات لازم به صورت رایگان دراختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان هم از آمادگی این باشگاه برای استعداد یابی ورزشی دربویین میاندشت خبرداد وگفت:استعدادیابی نه تنها در زمینه فوتبال بلکه در رشته هندبال، وشوو، والیبال، تیر اندازی، شمشیر بازی، دوچرخه سواری وسایر رشته‌ها انجام می‌شود.
محمد رضا ساکت افزود: آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بویین میاندشت راه اندازی می‌شود و بعد ازاستعدادیابی، ازبین شرکت کنندگان ۶۰ نفر برگزیده می‌شوند و در همین شهرستان آموزش می‌بینند
در آیین آغاز اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان بویین میاندشت با عنوان جام پرچم علاوه بر رونمایی از پیراهن مسابقات از تعدادی از خانواده شهدای ورزش بویین میاندشت نیز تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =