کد خبر: 33420
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
دولت

زمانی که سیلوها و ذخایر استراتژیک گندم و نهاده‌های دامی به صفر نزدیک می‌شد، شاهد افزایش قیمت‌ها از یک طرف و جنگ روانی کشتار جوجه ها وگوسفندان و گوساله ها و دام سبک و سنگین بودیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از ۳۶۱ درجه ایران، با اقدامات امیدبخش شخص رئیس جمهور و اقدام انقلابی مدیر سازمان تعاون روستایی و جانشین قرارگاه امنیت غذایی و بازرگانی بسیجی ، جامعه را از توطئه ای بزرگ نجات داد.

قیمت مرغ مرز ۸۰ هزار تومان را رد کرده و پیش‌بینی‌ها رشد بی محابای آن  تا ۱۳۰ و ۱۵۰ هزار تومان را نوید می داد. عده‌ای از دلالان، نهاده‌ها را احتکار و یا بزرگترهایشان دستور تخلیه کشتی ها را نمی دادند.

چه کسی مانع از تکرار حادثه آبان ۹۸ در ۱۴۰۱ شد؟

اما مدیری با دست خالی و کمترین امکانات و به صورت سری با همکاری مدیر سازمان تعاون روستایی و بازرگانی دردمند از جنس مردم ، بیش از ۲۵ کشتی برای واردات کالاهای استراتژیک خریداری شده به کار گرفته و واردات کالای استراتژیک کشور را از شمال و جنوب برنامه ریزی و وارد نموده بود . علیرغم تمام برنامه‌ریزی‌ها و جنگ روانی گرانی و کارشکنی ها ، حتی اسلحه های غیرمجاز که وارد نموده بودند تا با التهاب جامعه ، حاکمیت را به محاق ببرند، آرامش بازار و اقدامات امیدبخش شخص رئیس جمهور و اقدام انقلابی مدیر سازمان تعاون روستایی و جانشین قرارگاه امنیت غذایی و بازرگانی بسیجی ، جامعه را از توطئه ای بزرگ نجات داد.

هم معاون وزیر و رئیس سازمان تعاون روستایی و هم اعضای پاکدست هیئت مدیره سازمان و هم جانشین قرارگاه امنیت غذایی و هم بازرگان بسیجی و شرکت و خانواده‌اش ، جملگی مظلومانه و به دلایل امنیتی و طبقه بندی شده در سکوت، شاهد تلاش عده‌ای برای کسب اطلاعات در لباس خبرنگار و نماینده صنف و اتحادیه و … دلسوز!! شدند و ایمن از ضربات رسانه‌ای و جو سازی ها نبودند. و نهایتاً برخلاف قانون ، بدون رسیدگی و قبل از بررسی به ناگاه، صبح جمعه ای کلیپی در فضای مجازی از گزارش رئیس سازمان بازرسی به ریاست محترم قوه قضاییه منتشر و وایرال میشود! و بعد از چند ساعت اخبار صدا و سیما نیز پوشش داده و دو رئیس قوه قضاییه و مجریه دستور پیگیری و بررسی را صادر می نمایند.

معاون اول رئیس جمهور و وزارت اطلاعات پس از رسیدگی ها گزارش می‌دهند که هیچگونه اختلاس و رشوه و دزدی و خیانتی نشده است. اصلاً کل ارز مربوطه در حساب سازمان موجود و کالاها تخلیه و توزیع و حجم کلانی نیز در کشتی های پهن پیکر در حال تخلیه در بنادر بوده ، و اما وزیر محترم جهادکشاورزی به جای دفاع از این اقدام افتخارآمیز ، به فاصله ۴۸ ساعت اعلام می دارد که هیچ گونه اشتباهی و خیانتی و فسادی نبوده است!! و سخنگوی دولت نیز سر صبر و حوصله همین را تکرار میکند!

در حال حاضر که دولت سیزدهم و مجلس یازدهم و قوه قضاییه ، جملگی انقلابی یکدست و همدل و با سابقه کاری طولانی در مناصب ارشد کلیدی هستند، پس چرا زمانی که فسادی رخ نداده و اصلاً ارزی داده نشده است ، به ظاهر یک کارشناس در سازمان بازرسی کل کشور همچنان بر طبل وظیفه می کوبد ولی کسی از سلامت این تیم، تلاش مجاهدانه ،خرید بسیار ارزان تر و با کیفیت تر ،جلوگیری از نقش آفرینی معاندین ، و اصلاً منابع اعتباری  (در حالیکه یک دلار پرداخت نشده است )  که صرف واردات شده است سخنی نمی‌گوید؟! برآیند این اقدامات منافع چه کسی و یا کسانی را به خطر انداخته؟ آیا منافع مردم به خطر افتاد و موجب شده کالا را گرانتر بخرند و یا منافع افرادی که سالهاست از این رقم هنگفت واردات نهاده ها سوداگری می نمایند؟؟ کسانی که کالای گران و فاقد کیفیت و آلوده به سرب وارد می‌کردند متضرر شده‌اند یا مردم ؟

افکار عمومی منتظر توضیح رئیس محترم قوه قضاییه و رئیس جمهور خود هستند. رئیس جمهوری که به اذعان دوست و دشمن ، صداقت داشته و حاضر نیست به خاطر دنیای دیگران و یا ردای حکومت دروغ بگوید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =