آبرسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار برای رفع مشکل افت فشار آب روستای تهم زنجان هزینه شد.

به گزارش روستانیوز، علیرضا جزء قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش عوامل شرکت آبفای استان زنجان تاسیسات آب رسانی روستای تهم بازسازی شده و آب سالم و پایدار برای اهالی این روستا در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی یادآوری کرد: پیش از این به سبب خشکسالی و کمبود آب، شبکه توزیع آب در روستای تهم دچار افت فشار شده بود که با اجرای این عملیات مشکل افت فشار آب رفع شد.
وی افزود: برای اجرای این عملیات بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این عملیات شامل احداث قنات، کول گذاری و احداث کانال انحرافی رودخانه بوده که برداشت آب آشامیدنی برای روستای تهم را به ۵.۵ لیتر بر ثانیه رسانده است.
به گفته جزء قاسمی، با توجه به اهمیت تامین آب سالم و پایدار در روستاهای استان و افزایش حجم تولید آب در این روستاها، بازسازی منابع تامین آب روستاهای تحت پوشش در دستور کار قرار دارد.
ویخاطرنشان کرد: روستائیان با استفاده نکردن از آب آشامیدنی برای آبیاری باغ و باغچه و گزارش انشعاب غیرمجاز به سامانه ۱۲۲ مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، این شرکت را در ارائه خدمات پایدار یاری کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از ۹۲ درصد جمعیت روستایی استان زنجان در ۶۲۶ روستا با بیش از ۳۳۳ هزار نفر جمعیت از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بهره مند هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =