کد خبر: 33248
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
آبرسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: ١٠٠ خانوار در روستاهای آشیانه علیا و سفلی از توابع شهرستان خمین با اجرای خط انتقال آب به طول ۴.۴ کیلومتر از آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

به گزارش روستانیوز، یوسف عرفانی نسب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات خط انتقال آب روستای های آشیانه علیا و سفلی در قالب طرح جهاد آب رسانی و با اعتباری بالغ بر ٣٠ میلیارد ریال اجرا شد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح جهاد آب رسانی و ارایه خدمات مطلوب تر به مشترکان در روستا های آشیانه علیا و سفلی ار توابع شهرستان خمین اجرای خط انتقال آب در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی قرار گرفت و اکنون وارد مدار بهره برداری شده است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ادامه داد: با اجرای این طرح، آب شرب شهروندان ساکن در روستا های آشیانه علیا و سفلی شهرستان خمین از سطح کیفی و کمی بالاتری برخوردار شده است.

عرفانی نسب با اشاره به اهمیت آب رسانی به مناطق روستایی که با مشکلات کمبود آب در اثر کمبود بارش ها مواجه شده اند، گفت: طرح جهاد آب رسانی به روستاهای استان مرکزی در حال اجرا است.

شهرستان خمین شامل دو بخش مرکزی و کمره , دو شهر خمین و قورچی باشی و هفت دهستان(صالحان , گله زن ،رستاق ، آشناخور ، حمزه لو خرمدشت ، چهار چشمه ) است و  ۹۳ روستا در بخش مرکزی و ۵۲ روستا در بخش کمره دارای سکنه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =