کد خبر: 32994
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
گازرسانی

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به ۸۸ روستای شهرستان سرپل‌ذهاب با ۸۲ میلیارد تومان در دست اجرا است.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه، «ناصر حسینی» در جلسه شورای اداری سرپل ذهاب، افزود: همچنین ۷۷ روستای شهرستان سرپل ذهاب از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: همچنین عملیات گازرسانی به ۲۰ روستای سرپل ذهاب در دست طراحی و هم اکنون چهار پیمانکار در این شهرستان در حوزه عملیات گاز رسانی به روستاها فعال هستند که درصورت همراهی و همکاری کشاورزان و دستگاه های مجوز دهنده تا پایان سال جاری تمامی روستاهای مذکور گازدار خواهند شد.

وی اظهار داشت : عدم همراهی و صدور مجوز توسط ادارات متولی و وجود معارضین محلی باعث می شود روندگازرسانی به مناطق محروم و روستاهای باقیمانده از شتاب کمتری برخوردار باشد و این رویه باعث می شود فرصت گازرسانی به روستاهای مناطق محروم از دست برود.

«صدرالله بابلی» فرماندار سرپل ذهاب نیز در این جلسه با قدردانی از شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: گازرسانی به باقیمانده روستاهای شهرستان مطالبه جدی و حق مردم است و انتظار می رود کشاورزان  و ادارات مجوز دهنده نهایت همکاری را با گاز استان داشته باشند تا هرچه سریعتر باقیمانده روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از خدمات گاز رسانی به روستاهای دورافتاده و کمتر برخوردار از رفاهیات نسبی، تاکید کرد: پروژه گازرسانی به روستاهای مناطق مرزی و محروم یک پروژه ملی وحاکمیتی است و هیچ فرد یا سازمانی حق توقف دراجرای پروژه را ندارد.

«شهریار حیدری» افزود:  انتظار می رود کشاورزان و ادارات مجوزدهنده نهایت همکاری را با مجموعه گاز استان داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن روستاییان ازخدمات نظام اسلامی  در زمینه گاز رسانی بهره مند شود.

از ۲۰۸ روستای شهرستان که ۱۸۵ روستا دارای سکنه هستند و تاکنون ۷۷روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با ۹۰ هزار تن جمعیت، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =