کد خبر: 32861
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
طرح هادی روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در حال حاضر بیش از ۹۹ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر دارای طرح هادی هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، علیرضا مقدم اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به وجود ۸۱۶ روستا و آبادی در استان بوشهر اضافه کرد: ۴۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان داریم که تاکنون طرح هادی در ۹۹.۱ درصد از این روتاها اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: ۲۹۶ روستا دارای طرح هادی هستند و برای چهار روستای دیگر استان نیز تا پایان سال جاری این طرح اجرا می‌شود.

وی از انجام بازنگری در طرح هادی ۲۳۶ روستای بالای ۲۰ خانوار استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۹۰ روستای دیگر نیز نیازمند بازنگری است که این کار در دست اجرا است.

مقدم از تعریف و اجرای طرح گردشگری در روستاهای جزیره شمالی شهرستان گناوه و رودفاریاب دشتستان به عنوان روستاهای هدف گردشگری خبر داد و افزود: این طرح‌ها در روستاهای جشی تنگستان، هاله عسلویه و نینیزک دشتستان نیز اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =