کد خبر: 32812
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
استاندار سمنان

استاندار سمنان بر ضرورت توجه به اشتغالزایی در روستاها و بخشداری‌ها با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و خصوصا مشاغل خانگی تاکید کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امروز سه شنبه ۱۱ مرداد در همایش آموزشی بخشداران استان اظهار کرد: بخشداران توجه به حوزه اشتغال، تقویت‌ تولید، مشاغل خانگی و تولید ثروت در سطح بخش‌ها و روستاها را به صورت ویژه مَدنظر قراردهند.

وی بااشاره به رویکرد مردمی بودن در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: از همراهی بسیار خوب و شایسته‌ مردم ، کسبه و اصناف استان که در بحث طرح‌ مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها همراهی خوبی داشتند، تقدیر و تشکر دارم.
وی خطاب به بخشداران و مسوولان محلی گفت: بخشداران توجه داشته باشند که ارتباط تنگاتنگ‌ و نزدیک‌ با مردم را در دستور کار قرار دهند، چرا که در کنار مردم‌ بودن و برای آنان‌ کارکردن رمز موفقیت شما خواهد بود.

وی ادامه داد: آموزش و بروز رسانی اطلاعات و دانش شغلی در مجموعه استانداری همواره در دستور کار قرار داشته و این روند همچنان ادامه‌ خواهد داشت.
هاشمی افزود: همه ما مکلف هستیم‌ تا از امانتِ مسئولیت، پاسداری و حفاظت کرده و در جهت رضایتمندی مردم گام‌ برداشته و با آنان‌ با صداقت و متانت‌ رفتار کنیم.
وی تاکید کرد: همانگونه که‌ مقام معظم‌ رهبری تاکید فرمودند، باید از طریق با مردم بودن و کار برای افزایش رضایتمندی آنان، اعتماد رفته را به‌ جامعه برگردانیم.
استاندار سمنان تصریح کرد: بخشداران نماینده عالی دولت در سطح‌ بخش‌ها هستند و نیاز است تا وظایف خود را در تمامی‌ امور و حوزه‌های‌ مختلف به منظور کاهش دغدغه‌مندی مردم‌ منطقه به‌ بهترین‌ نحو ممکن‌ به انجام‌ رسانند.
هاشمی خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه در راستای مبارزه با مواد مخدر در قالب شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سطح بخش ها و روستاها انجام‌ خواهد شد.
وی همچنین در ادامه عنوان کرد: بخشداران در حوزه جهاد تبیین و اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و به طور ویژه خدمات‌ و موفقیت‌های دولت‌ مردمی آیت الله رئیسی در سطح‌ کشور و استان را در دستور کار قرار داده و نسبت‌ به آن‌ اهتمام ویژه داشته‌ باشند.
استاندار سمنان در پایان گفت: هفته دولت فرصتی مطلوب برای اطلاع رسانی عملکرد و دستاوردهای دولت است که ضرورت دارد بخشداران به نحو شایسته ای در این‌ حوزه ورود کنند و طی دیدارهای مردمی در این‌ ایام، عملکرد و موفقیت‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی را در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، عمرانی، مسکن، بهداشت و درمان و سایر موارد تبیین‌ کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =