گندم

مسئول تعاون روستایی شهرستان مانه و سملقان گفت: خرید محصولات تضمینی و توافقی گندم و دانه روغنی کلزا در این شهرستان به پایان رسید.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، اسدی مسئول  اظهار کرد: در سال جاری شبکه تعاون روستایی شهرستان مانه و سملقان با ۳ مرکز خرید، اقدام به تحویل گندم تولیدی کشاورزان و دانه روغنی کلزا از کلزاکاران در سطح شهرستان کرد.

وی افزود: در طول مدت زمان خرید محصولات، به میزان یک هزار و ۴۳۱ تن گندم بصورت تضمینی و ۶۶۰ تن دانه روغنی کلزا به صورت توافقی از کشاورزان و کلزا کاران تحویل گرفته شد که تمامی این محصولات خریداری شده به کارخانجات آرد و روغن کشی حمل شده است.

اسدی ادامه داد: شبکه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان همه ساله در جهت حمایت از تولید کنندگان، آمادگی خرید محصولات استراتژیک همچون گندم را دارا بوده و در این زمینه بازوی مهمی در روند خرید این محصولات برای دولت به شمار می آید.

وی تاکید کرد: اختصاص اعتبار لازم و کافی برای ساخت انبار و باسکول در نقاط دوردست و مرزی شهرستان مانه و سملقان می تواند گام بزرگ و مهمی در جهت خرید تضمینی گندم از کشاورزان منطقه و رونق و توسعه این بخش از استان باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: طی سال گذشته مقدار ۶۷۶ تن کلزا و ۲۸۸ تن گندم از کشاورزان مانه و سملقانی خریداری شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =