کد خبر: 32688
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
باران سیل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سیلاب سه روز اخیر در استان اصفهان بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان به استان اصفهان خسارت وارد کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، منصور شیشه فروش با اشاره به خسارت ناشی از سیل در استان اصفهان اظهار داشت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی چند روز اخیر و جاری شدن سیل خساراتی بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان به استان اصفهان وارد شد.

وی افزود: این خسارات در ۱۸ شهرستان استان اصفهان گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان از خسارات سیل مربوط به بخش کشاورزی بوده است، اضافه کرد: این خسارات شامل چهار هزار هکتار از اراضی زراعی و ۵۰ هکتار باغات بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۵۰۰ کلنی زنبور عسل، ۳۰ واحد دام و طیور، ۱۰ واحد پرورش ماهی و نیز قنوات، استخرهای ذخیره آب و کانال‌های کشاورزی نیز خسارت دیده‌اند.

خسارت به ۹۸ کیلومتر راه روستایی و جاده‌ها

شیشه فروش در خصوص خسارت به جاده‌های استان اصفهان نیز گفت: سیلاب سه روز گذشته به ۹۸ کیلومتر از راه‌های روستایی و جاده‌ای خسارت وارد کرده است.

وی افزود: همچنین ۶۱ دستگاه ابنیه فنی و پل‌ها ،۲۱۳ کیلومتر از ایل‌راه‌های عشایری، یک هزار و ۲۲۰ رأس دام و۸۷۰ چادر عشایر در این سیل خسارت دیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در این سیلاب معابرشهری و روستایی و شبکه آب روستاها نیز دچار آسیب جدی شد، تصریح کرد: ۷۵۰ واحد مسکونی در استان نیز آسیب دید که ۲۵۰ واحد مسکونی روستایی نیاز به بازسازی دارد و مابقی تعمیراتی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =