کد خبر: 32668
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
سرپل ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: اقدامات و خدمات خوبی در مناطق روستایی انجام شده که حق روستاییان است و به طور قطع خدمات‌رسانی به ساکنان در روستاها باعث رونق تولید، اشتغال و آبادانی این مناطق خواهد شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، «صدرالله بابلی» روز شنبه در حاشیه بازدید از مسایل و مشکلات روستاهای سرپل ذهاب به همراه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان، افزود: مطالباتی از طرف روستاییان عنوان شد که برای پیگیری و برآورده شدن این مطالبات تلاش خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: خدمات شایسته به مردم هم مد نظر استاندار و هم مورد تأکید رییس جمهور است و ما هم تلاش می کنیم در اعتبارات استانی و شهرستانی نگاه ویژه ای به مناطق روستایی شود.

نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: روستاهای سرباغ، ترک ویس و سراب قلعه شاهین از توابع بخش مرکزی سرپل ذهاب مورد بازدید قرار گرفتند، در برخی از روستاها آنچه که در حوزه دهیاری ها هدف گذاری شده خصوصا تکمیل طرح هادی روستا اقدامات خوبی انجام گرفته است.

«شهریار حیدری» افزود: در بخش راه های مواصلاتی محورهایی که لازم بوده روکش آسفالت آن انجام شده و مشکلات و مسائل منطقه بسیار است و همه این مشکلات احصاء شده و تلاش برای پیگیری و رفع آن ها انجام می شود.

وی بیان کرد: در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه مقرر شد که اعتبار خوبی برای آبادانی مناطق روستایی خصوصا در بخش های خدمات عمومی، کشاورزی و راه های مواصلاتی اختصاص یابد و امیدواریم از محل اعتبارات سفر به استان بخش دیگری از مشکلات منطقه مرتفع شود.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه دارای سه بخش مرکزی و حومه،  قلعه شاهین و دشت ذهاب با ۹۰ هزارنفر جمعیت قرار دارد.

سرپل ذهاب  هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =