کد خبر: 32655
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در آئین اولین دوره مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم جامعه روستایی و عشایری را سرشار از استعداد ورزشی دانست.

به گزارش روستانیوز به نقل از هیات استان فارس؛ حیدرصفرپور مدیرکل ورزش و جوانان استان در آئین اولین دوره مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم گفت: در تاریخ ایران اسلامی روستائیان و عشایر همیشه نقش تاثیرگذاری را ایفا کرده اند و جام پرچم فرصت مناسبی برای بروز استعدادهای ذاتی آن‌هاست.

وی افزود: باید به این باور برسیم که قهرمانان ملی از دل همین عشایر و روستائیان بر‌میخیزند و به طور مثال باید به امثال میثم دلخانی‌ها اشاره کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس عنوان کرد: خوشحالم که استان فارس با صدهزار جمعیت عشایری توانسته در بزرگترین رویداد ورزشی حال حاضر ایران یعنی جام پرچم، بیش از شصت هزار نماینده روستایی و عشایری داشته باشیم. و این نشان از تاثیرگذاری ورزش فارس در کشور دارد.

صفرپور در پایان خاطرنشان کرد: قطعا برگزاری این رویداد مهم باعث پیشرفت بیش از پیش ورزش کشور به خصوص استان فارس خواهد شد و بایستی به نمایندگی از جامعه ورزش استان فارس از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی بابت سیاست‌گذاری، هدف‌گذاری و برگزاری این مسابقات مهم تقدیر و تشکر کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =