کد خبر: 32610
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
ورزش روستایی شهرستان ری

آئین اختتامیه دومین دوره المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری برگزار و از نفرات برتر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تقدیر شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، در این مسابقات که ۲ هفته طول کشید، دهیاری روستای امین آباد بخش مرکزی با ۲۴ مدال طلا، ۸مدال نقره، ۲۲مدال برنز قهرمان دومین دوره المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری شد.

تیم دهیاری روستای چهلقز بخش خاوران با ۲۲ مدال طلا، ۸مدال نقره، ۶ مدال برنز نایب قهرمان و تیم دهیاری روستای عباس آباد علاقبند بخش خاوران با ۹ مدال طلا، ۱۸مدال نقره، ۲۲ مدال برنز مقام سومی دست یافتند.

دومین دوره المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری پایان یافت

تحقق عدالت ورزشی در روستاها و شهرهای استان تهران

مدیرکل ورزش و جوانان تهران در مراسم اختتامیه دومین دوره المپیاد ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی گفت: دومین المپیاد ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی تهران  در ۲۳ رشته و ۳۵ روستا برگزارشد و امروز با شناخت رتبه ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد و شاهد حضور این نفرات برتر در تیم ملی در سالهای آینده خواهیم بود.

علی جوادی افزود: با برگزاری اینگونه مسابقات درتابستان شور و نشاطی در روستاها ایجاد می شود و به زودی این المپیاد در تمام شهرستان های تهران برگزار خواهد شد.

جوادی خاطر نشان کرد: درمرحله بعدی قهرمانان المپیاد روستایی بین هم به رقابت خواهند رفت و نفرات برتر و قهرمان روستایی مشخص خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: از دست اندرکان این عوامل و اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، دهیاری ها و مسئولین تشکر می کنم و جای خرسندی است که عدالت در بستر ورزش محقق شد و اکنون در استان تهران هر فردی در هر رشته ورزشی علاقمند باشد امکانات لازم برای ورزش فراهم شده است.

مراسم اختتامیه دومین دوره المپیاد ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی به همراه ارسال اقلام ورزشی جهت تجهیز خانه های روستایی شهر ری، در روستای فیروز آباد بخش قلعه نو، امروز پنج شنبه ششم مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =