کد خبر: 32580
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
ورزش

سوت اولین افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایر به نام جام پرچم در استان اصفهان در روستای تاریخی قورتان به صدا درآمد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان با بیان اینکه ۹۰ درصد روستا‌های استان در این مسابقات شرکت کردند، گفت: از استان اصفهان هزار و سیصد و هفتاد تیم روستایی و عشایر در این مسابقات جام پرچم ثبت نام کردند.
مهدی اسدی افزود: مسابقات مینی فوتبال ابتدا در مرحله منطقه‌ای و پس از آن شهرستانی، استانی و در پاین مرحله کشوری آن برگزار خواهدشد.
اسدی با بیان اینکه روستا‌ها امکاناتی برای ورزش ندارند، گفت: در روستا‌های استان بیش از ۶۵۰ خانه ورزشی احداث شده که امکانات محدودی در اختیار آن‌ها قرار گرفته و نیاز به بروزرسانی دارد.
انصاری معاون مدیرکل ورزش روستایی و بومی محلی کشور هم در این مراسم افتتاحیه گفت: بیشتر قهرمانان ملی روستازاده هستند و هدف ما از برگزاری جام پرچم در حقیقت فعال کردن ورزش در روستا‌ها و بخش‌ها است.
انصاری افزود: در کشور بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار روستایی و عشایر در قالب ۳۰ هزار تیم ورزشی در این مسابقات شرکت میکنند.
روستای تاریخی قورتان میزبان اولین افتتاحیه مینی فوتبال جام پرچم در استان اصفهان شد، این مسابقات برای کشف استعداد‌ها در روستا‌ها برگزار می شود تا روستاییان در ورزش بیشتر دیده شوند و برای مشکلات و کمبود تجهیرات ورزشی آن‌ها اقداماتی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =